Starbloggarit
missmanga16- Tänään päätin sitten tehdä todella synkän asun, jossa käytän sitten... No enpä kerro katsokaa alla olevaa kuvaa:

-Papu-27
- Nonniiiin! Tässä siis jo NELJÄS osa Inspired By GaGa-mallistoani :)

kurre- Tässä on tosi kaunis meikki jota olen pitänyt , joskus nyt halusin tuoda hyvät muistot esille.

ansku52- Halloweenhän on n. viikon päästä, ja nyt tein sen innoittamana 4 Halloween-lookia.

itsCrazyParty- Kun tutustuin henkilökohtaisesti Meudeen, olin positivisesti yllättynyt hänen asenteestaan ja avoimuudestaan. Nopeasti Meudesta tulikin yksi läheisimmistä Stardollystävistäni.

missmanga16- Tällä kertaa en ole nyt lähelläkään emo- tai scenetyyliä, vaan coctailpartyasu on luvassa! Mekko on suurimmaksi osaksi tehty servieteistä.

Puppleappel- Kysymys kuuluu: käytätkö korkkareita?

mumelimuu28
- Minua kiinnostaa kovasti millaisia tyylejä ja mielipiteitä teiltä löytyy meikeistä ja sun muista tyylijutuista.

jasulilja- Huomasitteko että stardolliin on tullut Good Karma week? Etusivulta pääsee sen sivuille :) Joka päivä pitää suorittää joku hyvä teko ja siitä saa lahjan :D

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



