Starbloggarit
Marruz- Tässäpä tällainen pieni postaus menneen kesän herkuista :)

piru83126
- Päätin tehdä tällä kertaa jutun ensimmäisestä nukestani (se on kyllä toinen). Valitsin toisen nukkeni, koska sille olin ostanut vaatteita ja se tuntui sopivammalta tähän postaukseen.

Marruz- Eli päätinpä tehdä postauksen entisestä stardollista... :) Itselläni ei ole mitään aavistusta millainen se oli aiemmin, koska en ollut silloin vielä iittynyt... Mutta onneksi pääsin haastattelemaan erästä joka tieää millainen se oli :) Nimittän Maliina.ihanaa :D

Sarkulin- Viime postauksessa lupailin teille seuraavan postauksen sisältävän keittiökuvia, mutta se on vielä viimeistä silausta vaille valmis. Joten, tällä kertaa hieman kuvia siitä toivotusta kylpyhuoneesta.

-Papu-27
- Kaksi syysasua tuli tehtyä, toinen on vähän kouluasun tapainen, toinen taas kaupungille tai joihinkin ei-niin-virallisiin juhliin.


mumelimuu28
- Koulut alkoi jo jtn kuukausi tai kaksi sitten ja moni vaihtoi koulua. Joko muutti, meni yläasteelle tm. Uusi koulu ja luokka oli luvassa, ja tästä seuraa myös uudet ystävät.

jasulilja- Minulla on pakkomielle napostella kokoajan esim popparia kun katson leffoja. Sipsit ja popparit lihottavat ja niissä on paljon suolaa. Jos siis tarvitset terveellistä naposteltavaa niin tässä vinkki!

kanit29
- Tän päivän asu on hiukan tyttömäinen, mutta hillitysti. MeDoll on tietenkin viimeisen päälle söötti, omasta mielestäni. Kaunis rusetti tekee kokonaisuudesta entistä söpömmän. Asua voisi käyttää joissakin juhlissa, esimerkiksi synttäreillä.

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"




