Starbloggarit
itsCrazyParty- Suomi pääsi kuin pääsikin 30. eniten äänestäneen maan joukkoon! Hienoa työtä tytöt! Tänä vuonna suomalaiset käyttäjät pääsivät valitsemaan finalistit. Nyt raati tosiaan on puhunut, joten mitä mieltä olette semifinalisteistamme?
ansku52- Tänään puhumme luonnonkosmetiikasta. Hyviä luonnonkosmetiikka merkkejä on mm. Dr. Hauschka, Lavera, Benecos ja Weleda. Tässä pari kysymystä ja vastausta liittyen luonnonkosmetiikkaan.

itsCrazyParty- Tiesitkö, että Stardoll on rantautunut myös Facebookkiin! Jos Sinulla ei ole vielä tiliä Facebookissa, nyt on loistava tilaisuus avata sellainen. Esimerkiksi Turkkilaisten keskuudessa nukelle tehty Facebook -sivu on hyvin yleinen, ja trendi on nyt rantautumassa myös Suomeen.

hghgd- Kaikki ovat varmaan huomanneet että syksy saapuu kovaa vauhtia, ja se vaikuttaa mielialaan jonkinkin verran. Koulut/työt ovat mitä luultavammin alkaneet kaikilla, ja unirytmin kanssa on ollut ongelmia : )

Hensutin- Hei, herätän taas tän mun blogin henkiin. Näin alkuun väsäsin jonku asun, jossa käytin Supereiden ja Ei-Supereiden vaatteita/asusteita.

Eippa- Nyt olen jo siinä vaiheessa että superini on loppunut ja olen vain vähän aikaa bloggari, Joten tämä saattaa on viimeinen bloggaukseni. Haluaisin antaa teille lukijoilleni, palautetta: Kiitos paljon kaikista ihanista kommenteista (:

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"









