Starbloggarit
lululililola- Mua ärsyttää kun löydän vaatekaapin pohjalta paidan, sukat tai jonkun muun vaatteen ja ne on jäänyt pieneksi. Eikä haluaisi millään viedä niitä lahjoitukseen/kirpparille koska ne on kumminkin hienot. Silloin kannattaa tehdä niistä uusia.

Wonderlemon- Tänään siivoilin vaatekaappiani ja löysin noin tuhat ja yksi kappaletta vaatteita joita en ole käyttänyt pitkiin aikoihin. Tästä sainkin idean tutkia medollini vaatekappia ja kappas, sieltäkin löytyi hylättyjä vaatteita kasapäin. Osa näistä hylätyistä on niin vanhoja, että ne eivät oikein istu nykyiseen tyyliini, osa on kuitenkin erittäin kivoja mutta ongelmaksimuodostuukin se, että en osaa yhdistellä niitä!

noorahemmo- Tällä kertaa kysyn kysymyksen teiltä kaikilta! Millä periaatteella sisutat sviittiäsi täällä stardollissa, vai ovatko huoneesi yhtä iloista tavaroiden sekamelskaa? :)

Rezz- Mietitkö usein mitä laitat talvella päälle? Halusin tehdä muutaman esimerkin mitä voisi laittaa joku päivä talvella päälle.

Wonderlemon- Aina sanotaan, että jokaisella tytöllä pitäisi vaatekaapissaan olla sitä tätä ja tota, pitäisi olla juuri tietynlaiset farkut jotka ovat juuri tietyn väriset. Minusta sääntöjä on tehty rikottaviksi ja esittelen teille nyt minun vaatekaapin tärkeät vaatteet, mistä saa asun arkeen tai juhlaan.

weramodel27
- Mä ostin jotain ihanii juttui ja yhen söpöläisen!

mumelimuu28
- Olin tänään katsomassa kaverini kanssa Twilight Aamunkoi osa 1 ja se oli uskomaton!!! Tässä postauksessa on toinenkin pointti kuin Twilightin ylistys...

ryydol- Ajattelin että kertoisin uusista kasvoistani tällä kertaa.

Wonderlemon- Päätin haastatella Finland klubista tuttua sekä nykyisin myös starblogin puolella toimivaa Noorahemmoa. Nooralla on upea oma tyyli ja varmasti muitakin kuin minua kiinnostaa tietää mistä hän mm. saa inspiraatiota asuihinsa...

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"




