Starbloggarit
Jadora27
- Ihan hirveetä kun ei ole lunta vielä maassa.......:((( Toivottavasti jouluksi saadaan lunta maahan!


lummie28
- Tein tässä pikkusen postauksen 2011 syksy/talvi meikkitrendeistä, ja tein myös stardoll versiot, otin kolme esimerkkiä, Giles, Cucci, ja Jill Sander.

Oona.Stardoll- Joko joulu on saapunut sviittiisi? Jos ei, niin aika ryhtyä toimeen! Inspiraatiota voit ammentaa fotokisan voittajilta täältä

CherryThreee29
- Tänään tein jouluostoksia nin täällä Stardollissa kuin oikeassa elämässäkin. Tällä Stardollissa ryntäsin samantien tuohon uuteen Apres Ski- kauppaan.

Meude34
- Yksi himoshoppaajat blogin kirjoittajista halusi auttaa kaikkia niitä jotka eivät ole huomanneet/ eivät osaa vielä käyttää starbazaaria. Itsekkään en tiennyt siitä, ennenkuin minulle kerrottin! ;)

...girl...1128
- Nyt on tullut uusi vaatekauppa, jossa on talvisia vaatteita. Itse löysin sieltä jo muutaman jutun: huivin 43 sk, pipon 46 sk ja pooloneuleen 8 sd.

...girl...1128
- Ulkona on aika viileää mutta harmi kun ei oikein tuo pakkanen pysy. Tein kuitenkin joitankin asuja, joista ainankin yksi on lämmin näille säille.


Cerul- Judsku seisoi Jenny-Blairin edessä hämmästynyt ilme kasvoillaan. Hänen takanaan Lumilintu ja Janjuska olivat järkyttyneitä, kuten kaikki luokassa. Jenny-Blair piteli poskeaan ja katsoi Judskua vihaisesti.
Eippa- Jouluun on enää vajaa viikko joten nyt viimeistään on aika aloittaa sviitin jouluvalmistelut.

weramodel27
- Muistatteko kun mä silloin joskus ajattelin piirtää Rihannan ja sitten mä piirsin mutta siitä tuli vähän ruma ja en aatellukkaan julkaista sitä mutta nyt mä sitten ajattelin ja halusin tietää teidän mielipiteitänne!

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



