Starbloggarit
kurlukurlu- Stailauspostauksen toinen osa, olkaa hyvä! Näitä on toivottu paljon, ja mä itse tykkään tehdä näitä, joten mä tein toisenkin. Tän jälkeen mä pidän vähän tauko stailaamisesta, koska on luultavasti sellisiakin jotka haluavat lukea muuta.


Insku_99Oletko sinä vielä ehtinyt kuulla Robin Packalenia?
Itse kuulin Robinin Frontside Ollie esikoisinglensä vasta eilen, enkä ihan täysin syttynyt. Robinilla on kyllä kiva+hyvä ääni ja biisin melodia mieleentarttuva, mutta biisin sanat. Voih... Ne olivat ihan oudot.

Sanzqu26
- Kaikki tuntevat joskus olonsa tylsistyneeksi tai muuten vain tuntuu siltä, ettei jaksa tehdä mitään. Itsekin tunnen aika usein tekemättömyyttä. Listasin siis teille tylsistyneille ihmisille asioita, joita kannattaa tehdä kun on tylsää :)

Lyonnahrocker- Ajattelin tehdä tälläisen tyylipostauksen, jossa on aiheena laukut.

laura-katariina- Kuinka monella on lemmikkieläin? Minulla on koira nimeltä Fani . Fanin oikea nimi on Fantasia mutta se lyhennettiin Faniksi. Se on aika pienikokoinen tiibetinspanieli ja sen turkki on valkoruskea.

Oona.Stardoll- Tule mukaan uudistamaan StarBlogia ja ansaitse Stardollareita!

Meude34
- Tämän viikon tytteliksi pääsi viiru-cat, onnea! ;) Palkinnoksi hän saa muutaman yllätyslahjan.

kurlukurlu- Mulla onkin ollut varastossa jo pidempään yksi stailauspostaus: tällä kertaa vuorossa olivat Neidonlilja, Lady-Lizze ja Nannii9999!


Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"





